onsdag 6. mars 2013

Vår i sovrummet


Tusen tack för alla fina hälsningar på förra inlägget, i samband med reportaget! Det är ju så spännande, och såklart lovar jag att säga till när det kommer i tryck. Jag ska även delta i något annat i vår, men det berättar jag mer om när det närmar sig 


Nu känns det lite vårigt också i sovrummet. Jag har satt små rosor i vaser.


 Och köpt en ny vit spetskudde. Just nu ångrar jag att jag inte köpte fler, kostade inte många kronor alls, så blir nog ett par till:).


Mitt överkast med tillhörande kuddar från Miljögården gillar jag massor. Minns för snart 3 år sedan när jag köpte det, jag var så glad och nöjd!!!


Spetsgardinerna påminner också om varma sommardagar, och de små pärlhyacinterna i fönstrena hjälper till med stämningen de också:).



Always kiss me goodningt 


Doftpåsar i form av hjärtan, har sin fasta plasts på min lilla knoppbräda!


Det var allt för idag! Nu ska påsklådan ner från vinden. Tänk, 3 veckor kvar härligt.

Ha en fin onsdagskväll