tirsdag 29. januar 2013

Give away

Nu är det dags för en give away här på bloggen känner jag. Nu är ni +-300 underbaringar som tittar in här varenda dag, och i söndags var ni 400 personer. Dessutom har jag snart 2500 följare på Instagram vilket såklart måste firas 

Det enda man behöver göra är att skriva en kommentar på detta inlägget, så passa på att fråga om du har något på hjärtat eller bara ett litet hej, så är du automatiskt med och tävlar:). 

Vinsten är följande, 

- Making a house Your Home, stor skrivbok -


Det finns mycket fint i den här serien, både inredninsböcker och skrivböcker. 

Såhär står det om just denna skrivboken ni kan vinna;

Från Making a house Your Home-serien är denna stora 96-sidiga anteckningsbok perfekt för alla dina anteckningar, listor och drömmar. Den har linjerat papper och vackra tjocka blad, vilket ger en lyxig känsla när du bläddrar. Den har ett vackert band att lägga på sidan du var på sist. Runt boken sitter ett platsskydd, det går att öppna för förvaring av bilder, penna etc.

Om du, precis som jag älskar att skriva listor, så är ju detta perfekt för DIG. Så var med och tävla vetja:).

Jag drar vinnaren om 2 veckor, den 12 februari. Vinnaren presenteras här på bloggen.

Så vill jag tacka för all respons här. Alla era ord gör att jag vill fortsätta att blogga och dela med mig av mitt största intresse, tusen tack ♡ 

Ps. Detta är inte sponsrat. Det är från mig till er!


LYCKA TILL !